FAQ

Ofte stilte spørsmål

Bestilling:

Jeg har ikke fått bekreftelsesmail på min bestilling
Når du legger inn bestilling hos oss, skal du automatisk få en bekreftelsesmail på din ordre. Dersom dette ikke skjer, anbefaler vi å sjekke søppelpost i tilfelle den har havnet der. Om du fortsatt ikke finner den, ta kontakt med oss så sender vi en ny bekreftelse.

Når kan jeg forvente at bestillingen min sendes?
Hvert eneste halsbånd og kobbel håndlages etter mål, så vi lager alltid produktene etter at du har bestilt. Produksjonstiden vil avhenge av hvor mange bestillinger vi har inne. Tagsene blir også gravert etter at du har bestilt, og på grunn av overflatebehandlinger med epoxy resin etter graveringen, vil det ta 1-2 uker før de er klare til å sendes. Vi produserer så effektivt som mulig, men aldri så raskt at det går på bekostning av kvalitet.

Bestillings-feil
Hvis du har skrevet feil informasjon i bestillingen, så er det bare å sende oss en e-post så snart som mulig og oppgi ordrenummeret ditt, så retter vi det. For å være helt sikker på å få rettet opp feilen, send innen 24 timer etter at bestillingen ble gjort. Hvis du er usikker på noe, så ikke nøl med å spørre oss heller, vi hjelper deg mer enn gjerne!

Om en feil ikke blir oppdaget før etter at bestillingen er laget og sendt, så kan dessverre ikke By The Fjord stå til ansvar. Dobbeltsjekk all informasjon før du legger inn en bestilling.

Frakt:

Vi sender alle bestillinger via Bring/Posten med sporing. Det er fast pris på 59kr på frakt i vår nettbutikk, og fri frakt ved bestillinger på over 599 NOK innad i Norden. 

Når ordren din er klar for sending, vil du motta en sms og/eller e-post med sporingsnummer.

By The Fjord tar ikke ansvar for pakker som går tapt eller blir stjålet under frakt. Vi erstatter ikke bestillinger som har gått tapt/stjålet, og refunderer heller ikke fraktkostnader. Vi anbefaler å ta kontakt med ditt lokale postkontor hvis dette skulle oppstå.